
Onlangs met de Mercedes W115 naar Lammert van der Meulen in Dokkum geweest. Lammert is eigenaar van het bedrijf de uitlijnspecialist.nl
Na wat googelen was ik er van overtuigd dat ik hier aan het juiste adres was. Een man met passie én jaren ervaring op het gebied van uitlijnen.
Ik heb het verleden en onlangs nog een fuseekogel vervangen en de Benz trok naar rechts en reed niet fijn meer. Ook het stuur stond niet in het midden.
Lammert heeft hem flink onder handen genomen en heeft me laten zien welke afwijkingen er waren en wat er is bijgesteld.
Na een proefrit door de vakman zelf, mocht ik rijden om het verschil te ondervinden. Dat verschil was heel duidelijk. De auto trok niet meer naar rechts en stuurde nu heerlijk relaxt.
Een prima wegligging en het nemen van bochten ging stukken beter. Wat een verschil. Ook het stuur staat nu recht zodat de knipperlichthendel nu weer keurig teruggaat na een bocht.
Weer klaar voor vele kilometers rijplezier.
5 sterren voor de werkzaamheden, het enthousiasme, de kennis en de koffie!

